wpisz słowo:   
 Czwartek,  28 Listopada 2024
 
 
A  A  A

Aktualności z życia naszego miasta i gminy
Data dodania: 2021-08-12
 KAS bada opinie klientów na temat wizyty w urzędzie skarbowym

KAS bada opinie klientów na temat wizyty w urzędzie skarbowym

  • Od kwietnia 2021 r. zebrano już ponad 25 tys. wypełnionych ankiet, w tym

    ponad 2,4 tys. w Wielkopolsce.

  • Ogólny poziom satysfakcji klientów – zarówno w naszym województwie,

    jak i w skali całego kraju – wyniósł blisko 80%.

  • W badaniu mogą wziąć udział klienci, którzy rezerwując spotkanie w

    usłudze „Umów wizytę w urzędzie skarbowym” podali swój adres e-mail.

 

Realizacja badania jest możliwa elektronicznie, dzięki uruchomionemu w ubiegłym roku systemowi umawiania wizyt w urzędach skarbowych.

Co i jak jest badane

Badanie prowadzone jest cały czas, od kwietnia br. Link do opracowanej przez specjalistów

anonimowej ankiety internetowej wysyła naczelnik urzędu skarbowego na adres e-mail, który podał

klient podczas umawiania wizyty w urzędzie. Ankieta jest w pełni bezpieczna. Urząd skarbowy nie

prosi o przekazywanie jakichkolwiek informacji osobistych czy danych wrażliwych.

 

Pytania ankietowe dotyczą nie tylko ogólnego zadowolenia z wizyty, ale i emocji czy wysiłku, który klient włożył w załatwienie swojej sprawy. Ankietowani proszeni są również o ocenę czy pracownik urzędu był kompetentny, uprzejmy, pomocny, sprawny, komunikatywny i przyjazny.

 

Dodatkowo ankieta zawiera dwa pytania otwarte, w których klienci mogą przekazać swoje komentarze dotyczące najlepszych i najgorszych aspektów wizyty w urzędzie.” – mówi Małgorzata Spychała-Szuszczyńska, rzecznik prasowy Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

Wyniki po I kwartale badawczym

W okresie kwiecień – czerwiec Krajowa Administracja Skarbowa otrzymała 25 tys. wypełnionych ankiet. W samej Wielkopolsce kwestionariusze wypełniło 2,4 tys. klientów urzędów skarbowych.

Wartości poszczególnych wskaźników:

  • Poziom satysfakcji (procent klientów ogólnie zadowolonych ze swojej wizyty w US) –

    wielkopolska KAS 79%, cała Polska 79%

  • Poziom rekomendacji (procent klientów którzy poleciliby obsługę przez danego pracownika

    znajomym lub rodzinie) – wielkopolska KAS 81%, cała Polska 81%

  • Poziom braku wysiłku (procent klientów oceniających załatwienie swojej sprawy w US jako

    łatwe) – wielkopolska KAS 73%, cała Polska 73%

  • Poziom pozytywnych emocji (procent klientów mających pozytywne emocje związane z wizytą

    w US) – wielkopolska KAS 87%, cała Polska 87%

  • Skuteczność pierwszego kontaktu (procent spraw załatwionych podczas pierwszej wizyty w US)

    – wielkopolska KAS 77%, cała Polska 76%

Większość ankietowanych odpowiada prawie natychmiast – tego samego dnia lub następnego. W

pytaniach otwartych swoje komentarze przesłało ok. 60% klientów” – mówi Małgorzata Spychała-

Szuszczyńska.

Najsilniejszy wpływ na poziom satysfakcji ma liczba wizyt w urzędzie konieczna do załatwienia sprawy. Największą korelację z satysfakcją klienta z wizyty mają kompetencje, sprawność i pomoc pracownika. Załatwienie sprawy podczas jednej wizyty znacząco wpływa na skłonność klientów do rekomendowania pracownika, który ich obsługiwał. Klienci zwracają też uwagę na obsługę bez zbędnej zwłoki.

Wyniki badania będą wykorzystywane do projektowania nowych rozwiązań i ulepszania obsługi w urzędach.

 

 




Ostrzeżenia meteorologiczne...

Urząd Miejski w Wolsztynie
2024-11-21 | Ostrzeżenia meteorologiczne - Oblodzenie
Urząd Miejski w Wolsztynie
2024-11-18 | Ostrzeżenia meteorologiczne - Silny wiatr
Urząd Miejski w Wolsztynie
2024-11-06 | Ostrzeżenia meteorologiczne - Gęsta mgła
Urząd Miejski w Wolsztynie
2024-11-05 | Ostrzeżenia meteorologiczne - Gęsta mgła
Urząd Miejski w Wolsztynie
2024-11-04 | Ostrzeżenia meteorologiczne - Gęsta mgła
zobacz więcej ostrzeżeń meteo...


Tereny inwestycyjne
Gminne inwestycje
Fundusze zewnętrzne
Szlaki GPS


Zgłoś awarię
Jakość powietrza
Kamery online
Portal esesja
Sprawdź dowód
Imprezy cykliczne
Pobierz grę terenową
Szlaki GPS
Foldery promocyjne
Łódź Turystyczna
Kultura
Edukacja
Biblioteka Publiczna
Zwierzaki z Wolsztyna
Karta Rodziny
Ochrona powietrza
Opieka nad zabytkami
Strefa Płat. Parkowania
Wirtualny spacer
Sport
Komunikacja
e-Zamówienia
Informacja przestrzenna
Oferta inwestycyjna


Nadchodzące wydarzenia - patronat Burmistrza Wolsztyna...

2025-04-13
Urząd Miejski w Wolsztynie
2024-12-07
Urząd Miejski w Wolsztynie
2024-12-04
Urząd Miejski w Wolsztynie
2024-12-01
Urząd Miejski w Wolsztynie
2024-11-12
Urząd Miejski w Wolsztynie
2024-11-11
Urząd Miejski w Wolsztynie
2024-10-26
Urząd Miejski w Wolsztynie
zobacz więcej nadchodzących wydarzeń...

Nadchodzące wydarzenia - Wolsztyński Dom Kultury...
zobacz więcej nadchodzących wydarzeń...

Nadchodzące wydarzenia - Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Wolsztyn...
zobacz więcej nadchodzących wydarzeń...


URZĄD MIEJSKI W WOLSZTYNIE

Rynek 1
64 - 200 Wolsztyn
Tel. (68) 347 45 00

poniedziałek, wtorek, czwartek 7:00 - 15:00
środa 7:00 - 16:00
piątek 7:00 - 14:00

                    
                    
Osób online: 40
stat4u
wolsztyn.pl 2008 - 2024
"Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia"